back once again

längesen jag skrev nu, ville mest bara checka in, och mycket för att uppmärksamma 3 låtar, som är grymma på 3 olika stadier.. den första låten, tänker jag så otroligt mycket på min familj och min flickvän när jag hör.. en grym sångare och låt...   dom andra 2 är bara 2 bra låtar

                                                               donny hathaway - a song for you 
                              



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                           Whitney Houston - How Will I Know
  





                                            lillasyster - umbrella
                                    
                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0