WTF! . . .

Jag har en vän som spenderade "halva kvällen" på att fottografera mig under balen när jag drack saker jag tyckte smakade. . . ja.. skit helt enkelt.. och sen den dagen har han sagt att mina miner på kort är ofantligt ofantligt otroligt fula men jag sa "äh käften du vet inte vad du snackar om". Men efter lite reserch så kom jag på att han kan vara något på spåren, jag har en tendens att, när jag spexar framför kameran så SPEXAR jag verkligen fan till det.. jaa jag satte ihop ett litet kollage om man vill kalla det så haha..

                      image67

                     image69

                     image71

 
            

         ja jävlar det kanske ligger nått i det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0