Tänkte som så..

Ingen har frågat, ingen har bett mig  men jag hade inget att göra, och andra har "dagens outfith" och så... och teresé gjorde det en gång så nu gör jag det bara för att vara lika bra.    :-B    

Tänkte lägga upp en bild på mitt rum faktiskt.. och NEJ rummet har en tendens att INTE vara så rent som det är. ni kommer förmodligen se min flickväns komentarer strömma in.. om att det är städat och jag har aldrig städat när hon är det .. ni vet, det vanliga ni tjejer brukar säga till era pojkvänner förmodligen. och ni killar känner igen det precis lika väl som det står skrivet.. 

  
                                                                                          här är är det iaf!         

Hade jag varit mäklare hade jag sagt,
"mycket mycket standard löja för en kille i 20 års åldern som fortfarnde bor hemma. Den bruna väggen och dom bruna gardinerna ihop med persienerna gör att det blir mkt mörk därav väldigt skönt när man ska sova. 4 gardrobsdörrar att förvara kläder och lakan m.m.  plats för tavlor och annat trams som får rummet att krympa.  rummet andas väldigt bra. och många vägguttag (3-4) ... köp lägenheten nu så kastar jag in en strömfördelare också..


Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Tack för tipset :) det ordnar vi

2008-05-08 @ 20:43:26
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0