På smällen

Jaha då var man på smällen med en ny blogg design då? Det har jag att tacka min älskade Teresé Norén även känd som tiirajs på blogg.se hon mixtrade med den på för middagen och det blev ju faktiskt bra. Ni som har ett öga för "mega" designs kanske inte tycker så men, då var det ju en sån otrolig tur att JAG inte är kräsen ett skit av mig när det kommer till sånna saker men det är underbart skönt med ny design faktiskt..

Det var ju tänkt jag o Teresé skulle umgås idag, men så blev det inte för att vi kom väl inte riktigt överens om en sak men det är ur världen imorgon när vi pratar `v´.

Har fixat en sak på mitt rum som INTE många har i sin lya! specielt inte på sitt eget rum om man nu bor hemma. bild kommer på det där uppe i ett senare inlägg..

Fan alltså d känns som att jag kommer bli mer och mer fast vid att skriva blogg, pga att min flickvän gör det, vissa av mina vänner gör det.. och vad fan ska man göra när man sitter vid datorn? inte ett katta piss..


Öj!!     Teresé!! Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0