Lördag m.m

 Dagen började väl som vilken dag som helst på helgen, vaknar, börjar planera inför kvällen, det fick bli att träffa lite polare och så för att se bege sig på fest, men jag ringde bara min barnvagns vän nicklas som jag kännt sen ja. ni fattar..  bra kille men ingen raketforskare..                                                                                                        

   sen där efter bar det av till festen, och herregud ja jag passar inte in där men som sagt, man tager vad man haver. right? right!    ni ser ju, vi är ju HELT vilsna. men nu undrar du.. sen då? 
jaa sen så stod vi där med fingrarna i nästan och hade inte den blekaste om var fan vi skulle ta vägen men tack och lov löste det sig till slut, både jag och alla andra tröttnade men stack på olika håll, jag och nicklas dit och dom andra till sitt..  men vi alla sågs på ett ställe sen även mer känt som the tivoli..     WOOOOHOO!!    men i det hela var kvällen helt ok, inte för mkt folk men endå mkt tror jag , ja jag vetifan vad jag ska säga för att förklara.. 

hoi hoi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0