gårdagen

Jag va ju med terese igår, och jag blir ju så satans grining när jag är trött och det stod hon inte riktigt ut med igår, det gjorde du rätt i babe!  men hon gick i alla fall ut och la sig i soffan och kollade på tv,  och när jag vaknade, vaknade jag av att terese inte låg i sängen för hon somnat framför tvn, och det klarar jag INTE av så jag gick ut till soffan och bar in henne i sängen för jag är ju så jävla svag för mys på morgonen haha. jävla mjukis vet ni haha!

nej men "bottom line is " jag kan inte vakna utan terese på mornarna.. älskar dig babe!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hur gulligt inlägg som helst. blev glad av att läsa det :) haha!

2008-07-21 @ 23:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0