bad blogger.

Jävlar va omoget inlägg jag skrev där nere tihi.. *pilla näsan* . nej men läste det i en tidning att han ser skitnödig ut på alla bilder så jag tänkte bara dela den informationen med er alla.

nu har ni blevit lite smartare i alla fall.. eller mer allmänbildade i alla fall..

va med terese igår, hon skulle ju handla sitt kastanjevatten och sitt "silver shampo" men vågade inte köpa det för då får hon tant hår (grått).

snart turkiet.....jävlar va ointresant blogg han skriver tänker ni nu som vet att jag skriver om terese eller turkiet var varanan dag, ja men eat my shorts..  som sagt snart turket, ska blir riktigt gött. bara längtar til jag står där med terese på hotellet. !

Kommentarer
Postat av: Anonym

klipp håret!
du skulle bli finare då

2008-05-07 @ 23:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0