POLARN KOM HEM!

Ja det är ju säkert att säga att jag saknat sangan! helt klart.. han har varit i norge nu o jobbat ett jäävla bra tag men är hemma nu igen så nu blir det väl osäkert på stan igen haha.. Han kom halv 12 på kvällen ju och började dricka sin jävla gin och jag fattar inte hur man bara kan sätta läpparna mot ett glas som innehåller gin alltså det är vidrit om jag får säga vad jag tycker!.



vi stack ju till zoobar sen och stod och snackade lite skit bara .. sangan tog en öl och jag 2 men skulle bara ta en igentligen.. jag sa till bartendern jag ställer flaskan här men han trodde jag sa en till tack.. åhh! jaja okej nu har han öppnat den och sånt.. jävla skit haha. sen drog vi ner till krom för jag skulle ju dubbla lite och visst gjorde jag det, 40 spänn = 600 .. gött.. kvällen räddad slipper slösa pengar som jag har på kortet och sånt men vi använde inte pengarna endå eller ja jag. jag bjöd sangan på korv och kebab sen satte vi stopp för kvällen och gick hem..
image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0