365 days and 4 seconds

Det känns som att jag inte träffat tess sen ja, jag vet inte sen överskriften. jag vet inte varför men är inne i någon period där jag bara känner att jag vill vara nära henne hela tiden och jag får inte nog av henne jag menar, det finns ingen som henne på hela jorden punkt slut,

hon är en helt otrolig människa , jag kan sitta här o skriva att hon är givmild, snäll, varmhjärtad, omtänksam, vacker, snygg, het, osjälvisk, smart, rolig. ja och 1000 saker till men jag kan endå inte sätta fingret på hur jag berättar bäst för henne hur mkt jag älskar henne,, det bästa sättet är antagligen att bara säga till henne att jag älskar henne... men är rädd att ibland säger jag det så mkt så att hon bara "tröttnar" på att höra det.  men jag tycker hon förtjänar att höra hur vacker hon är och hur mkt jag älskar henne varje dag ..


vem hade jag varit med om inte henne? vill inte ens tänka tanken faktiskt... kan inte se mig själv med någon annan. aldrig.. älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0