Onödigt på en ny nivå!

Jag tycker det är grymt märkligt, jag sitter och spånar och spånar och spånar över vad jag ska skriva om, men det är tammefan helt blankt, terese skriver som någon galen skribent till cosmopolitan eller vad tidningen heter, anyways, det är blankt, och därför blir och förbilr detta inlägget tottalt ovesäntligt, slösa inte tid på att läsa detta nonsens..

jag satte bennen i kors, satte min kalla corona mott läpparna, kollade min flickväns rumpa, hon bakar, om ni undrar.  klockan slog nyss 22:33, och jag kom på precis nyss att jag kan vara den sämsta bloggaren genom tiderna bortsätt från schulman. ..

"motivering"  '
jag skriver ett inlägg per vecka om jag har ork! kan hända att jag skriver 2.. kanske mer ibland..
jag skriver om absolut nästan kanske inget vettigt över huvud taget..
jag skriver inte ens om hur bra min dag har varit..
som den gången då tanten på bussen inte "råkade" armbåga mig i huvudet för att jag gick på före henne..

wow tänker du nu, eller hur? denna killen kunde varit min bror. men då säger jag, bäst fan e nog det att jag inte är det. för jag hade förmodligen tagit din veckopeng och den sista pankakan och sagt till mamma att du bajsade i örngottet. .. life is good :)... 

nu ska jag nog starta ett nytt inlägg för att endå försöka intressera mina få läsare som jag har..!



moonwalk framlänges 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0