Lägenheten

Min flickvän så gott som lever på blogg.se. Folk är ju hur intresserade som helst för att veta hur vi fått det u Umeå och så nu sen vi flyttade hit, och jag kan bara säga att det är hur bra som helst, no negatives.. terese springer runt som en liten hitler då o då och säger till mig gör det o gör det, men det är väl bara bra, annars så ligger det bara där och skitar ner.. jag tänkte jag kan ju lägga in lite bilder på vår lägenhet jag också, terese springer runt och fottar här hela tiden,

"vad gör du? kan du akta dig från tvn?"
"nej inte nu, fottar!"
"fottar? för vad?"
"mina läsare på min blogg så klart dom vill veta"
"jaa just det ja, fan va dum jag e.. akta från tvn nu"

ungefär något sånt låter det när hon springer runt... i alla fall, några bilder på lägenheten kommer här i alla fall.. shit jag behöver ny design på min blogg..




vardagsrummet



hallen



köket

det var några av många! hope u like

Kommentarer
Postat av: --

vart är taklampan köpt någonstans? :) ´

2009-02-09 @ 19:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0