Im moving.

Hallå hallå, nu är det mycket, jag har inte skrevit på ett otroligt bra tag. Jag ville mest komma in för att skriva av mig lite. jag och min älskade flickvän terese ska ju flytta från helsingborg till umeå för min älskade ska plugga. Det är ett otroligt stort steg, ett steg vi längtat efter. det känns otroligt att man ska flytta ifrån staden man vuxit upp i, staden man har sina rötter i.

Allt känns underbart och bra, det enda som tog i var att säga hej då till mina föräldrar, jag menar dom har hållt mig under sina vingar i 20 år, gett mig mat, hem, kärlek och tryghet. nu ska jag stå på mina egna fötter. men med hjälp av min älskade terese som är så underbar och älskvärd. tack för att ni finns mamma pappa och terese. ni är mina bästa vänner och mina andetag mitt kött och mitt blod..

jag kommer sakna otroligt mycket men jag kommer storm trivas där uppe det är jag 100 på... allt kommer bli hur bra som helst. än en gång, så länge jag bor med min flickvän spelar det ingen roll var jag bor bara du är med..

älskar er. / Fredde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0