20:20

Såg nyss super hero movie, otroligt dålig. jag har väldigt torr humor själv, men den filmen var bara rent av skräp..

terese ligger och sover, och jag har absolut inget för mig, lite små trist faktiskt men jag låter henne sova hon va riktigt trött innan såå. Vi va nere vid stranden idag, riktigt fint väder till en början, men sen kom molnen och förstörde rubbet, men efter regn kommer sol.. så det kommer sol igen med andra ord. jaha vad hittar man på imorogn då?.. postar nog ett inlägg till ikväll..


Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga meeeeer !!!!



Kramkram



o du ha en stilig brud jaaa !



o jag e tjej som skriver, o inte leb. :P

2008-08-13 @ 13:41:48
Postat av: nadja

najs blogg :) good night

2008-10-08 @ 00:07:13
URL: http://pluttennadii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0