Helgen

helgen har varit helt ok, men min helg började ju på torsdagen, vilket resulterade i att man gick den vanliga bar rundan som man gör alla andra torsdagar     zoobar - krom - cardinal. fredagen blev lyckad den också jonas blomberg kom in till stan vi knäckte upp varsin öl och sen bar det av till rydebäck för att förfesta hos wiklund, ett bra gäng snubbar krögande och skrattande 2 personer blev ju bara riktigt jävliga och pajade hela stämmningen men skit samma dom åkte in till stan tidigare, sen blev det taxi in till stan efter det steak house för att sänka några shoots och öl en giftig blandning men jag kom väl förbered med en jävla massa mat i magen.. . sen ville folk till tempel vilket jag INTE orkar med liten yta, mkt folk blir bara jobbigt, så va fan jag o matto stack till cantina o festade med natasha, kim och ja jag kommer inte på vad han heter. lördagen va man med flickvännen `v´  älskar dig... söndag är det ju idag så vi ser vad som händer, tror inte mkt kommer hända men jobb imorogn ju, fassan har anställt mig.. så nu tilltalar ni mig snickaren fredde!

Kommentarer
Postat av: terese

saknar dig redan älskling.. ringer dig ikväll efter jobb !!

2008-01-27 @ 16:29:11
URL: http://tiirajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0