maskerad

Maskerad fest/födelsedag på svea båten tackar maria det blir säkert en jävligt rolig kväll!! dagen började med att jag vaknade tidigt som fan som jag alltid gör när jag varit ute o sånt, riktigt jobbigt men va fan.. man hinner med allt på dagen iaf.. sen skickade viktor ett sms o frågade om vi skulle hitta på nått, så vi stack ner i stan föra att hyra dräkter till maskeraden, fyyy fan va löjliga vi såg ut haha dream team..
d e väl lite dumt att säga vad vi ska vara men jag säger bara the dubble P:s haha
sen stack vi och köpte maria en litle present!
hon blir säkert glad, tror jag iaf, köpte sånt tjejer gillar tror vi haha..


jag fick rocka mina nya skor idag på stan. tack och lov jag har inte fått tillfälle att använda dom ju, jag har slått mig fan på att jag inte ska använda dom på uteställen och när det regnar och sånt, dom ska bevaras vita och ska förbli så!




jag älskar dig tess!
346047-19

Kommentarer
Postat av: mirre

haha i will ;) men gör de ikväll eller i morron.. visst va de kul ! ;D haha ni dansade snyggt

2008-02-24 @ 19:32:28
URL: http://miir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0