fy fan!

Vad händer idag då? jo just ja, min farmor fyllde år så vi åkte till henne och gratulerade och hade oss, min kusins barn va där också skön lirare haha.. sen åkte vi hem ju och jag känner att jag inte alls är kry alltså d e något i magen som inte står rätt till, den spökar satan!.

just nu vill jag att sommaren ska vara här så grymt mkt jag vill kunna slänga på mig mina shorts och ett linnne och mina nya skor och bara dra ut och lira lite basket eller lägga sig o sola fy fan va gött det hade varit !

men det ser ju ut som att man får vänta ett bra tag på det, man kan ju inte lita på metrologerna dom är ju så fulla av skit så det finns inte men men...

utgång idag? mabe man får se vad som händer idag, får se vart strömmen går ju.. 

jag saknar dig så mkt terese det är sjukt  du är fulländad perfektion!
                                                                                                              


           `v´             

             030512


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0