fredag - lördag

Igår ! utgång som vanligt, utgång med omar och nicklas, jhon vi drog till krom för att sänka ett par öl och någon whiskey finemang, jag gick vidare till steak för att snacka med ett par polare slutade med att jag stod o snackade hela kvällen med en o samma polare, terese ringer och frågar var  jag e så jag gick o träffade henne och vi gick raka vägen hem till mig och sov, vaknade med terese idag vilket var skönt hon brukar vara borta på morronen annars för hon jobbar ju hela tiden så det va skönt, lördag e det idag. ska träffa terese idag också , blir bara mys idag, haha just ja jag skickade blom bud till terese på hennes jobb och hon blev riktigt glad, jävla skönt att det blev en hit, hennes jobbekompisar blev ju mäkta avundsjuka haha.   ja va fan jag kommer inte på mer tyvär!

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga mer dåå !!!

2008-02-05 @ 16:16:57
URL: http://tiirajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0