long time no see.!

otroligt skönt jobbe väder idag, jobbat ute hela dagen och blevigt röd över armarna , tror inte jag BRÄNT mig för jag har inte ont, men röd e jag.. o lite stram i ansiktet, gött! .. hoppas vi på samma väder imorgon! ..

i alla fall suttit hemma ett tag då efter jobb och då ringer en gammal vän och frågar om jag är sugen på att dra en runda till gröningen bara snacka och glida runder lite. det gjorde vi ju, och jag köpte en glass ju för fan det  måste man om man går på gröningen.. blåbär och rom russin. vuxna smaker! haha ..

det har varit en bra dag idag! saknde terese i solen men annars hur bra som helst!..


/f.redde


Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-05-01 @ 19:41:44
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0