Dansare `v´ kock = sant

.

.

.


jag fick balerinan alla ville ha..



första gången jag såg dig försvan marken under mina fötter..
"ingen kunde få mig att känna så.. ingen skulle få mig att känna så, jag va 
orörlig , jag skulle inte fästa mig, inte på det sättet.".
men när mina ögon fick syn på dina ansikts drag och mina öron fick höra det skratt dom ville vakna med varje dag
viste jag att jag haft fel hela tiden, klart att jag SKULLE fästa mig, och jag skulle ha DIG.. jag skulle bli din prins, . skulle jag slå mig genom skog och snår, simma över hav och atlanter.. jag skulle ha dig..
Första gången jag kysste dig, gled jag av jordens kant..
och det gör jag fortfarande.

du är fortfarande mitt allt och ägaren av mitt hjärta.
jag älskar dig teresé, för evigt är du min saga där jag gifter mig med prinsessan i mina drömmar.



.

Kommentarer
Postat av: sabina

Fint :)

2008-06-30 @ 20:49:23
URL: http://bjorkfilur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0