10 0000 f.k

ungefär så länge sen jag skrev ett inlägg ju, såå man får väl slänga in ett eller annat inlägg idag då..
satt och läste kvällsposten nyss, lista dom "sämsta" bloggarna , men det var bara kändisar.. tänkt silket jävla jobb... ge kritik och berätta vad som är dåligt  eller bestämma vad folk ska tycka e dåligt.. får en svag kitlande känsla i hjärnan på att jag hade också varit jävligt bra på det jobbet.. meen vad vet jag sen för den delen :) jag skriver ju bara "thefredrik.blogg.se" jag skriver ju bara om att "jag tappade en milkshake i knäet grejer" och inte "idag var jag och åt med michael jackson" saker.. tack och lov egentligen, det måste vara skit att vara en "ofentlig" person. jag KAN  dricka öl ute och tappa den utan att det ska stå i tidningarna " FREDRIK LIKA FULL SOM BJÖRNEN BAMSE ÄR MED SKIT SÅNGER" och det är jag otroligt glad för..

/F.redde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0